Výrazná výhra v 1.divizi

V neděli 2.února bylo na pořadu 7.kolo 1.divize a my jsme hostili tým z Českého Krumlova. Protože já jsem musel neplánovaně v sobotu nastoupit v 3.divizi, vzal jsem si volno, protože jsme tentokrát měli dostatek hráčů. Čekal nás těžký soupeř, takže kostky byly vrženy.

8.kolo 3.divize opět s problémy

V sobotu 1.února se hrálo 8.kolo 3.divize a chřipka nám dělala problémy i o tomto víkendu. Dát dohromady kompletní čtyři týmy nebylo vůbec jednoduché, museli vypomoci i rodiče. Nakonec jsem musel nastoupit k utkání neplánovaně i já, když v pátek večer přišla SMS o onemocnění dalších dvou hochů.

Dvojnásob příjemná výhra v 2.divizi

V neděli 26.ledna jsme nastoupili k poslednímu zápasu v základní části 2.divize. Protože jsme hráli proti soupeři, který měl již zajištěn postup do finálové skupiny, bylo jasné, že se nám tento zápas bude počítat i do tabulky ve finálové skupině. Proto byl pro nás tento zápas dvojnásobně důležitý.

V Strakonicích v 1.divizi vítězně

V neděli 19.ledna jsme nastoupili v Strakonicích k 6.kolu 1.divize. Po nešťastných těsných prohrách v posledních dvou kolech jsem se snažil dát dohromady konkurence schopnou sestavu. Ukázalo se však, že to nebude zase tak jednoduché.

V 7.kole 3.divize jsme cestovali

Shodně s 1.ligou mládeže proběhlo v sobotu 18.ledna 7.kolo 3.divize. Vzhledem k vypuknuvší chřipkové epidemii a 1.lize mládeže bylo malým zázrakem, že se nám podařilo dát dohromady sestavy všech našich čtyř týmů.

V 1.lize mládeže opět vítězně

V sobotu 18.ledna byla na pořadu další dvě kola v 1.lize mládeže. Zavítaly k nám dva týmy z Plzně. Důležitý byl hned dopolední zápas, protože jsme se v něm střetli se soupeřem, který nám v tabulce dýchá na záda a v případě naší porážky by nás předstihl. Hosté si toho byli samozřejmě vědomi, proto přijeli v základní sestavě.

Tentokrát v 2.divizi naprázdno

V neděli 12.ledna jsme nastoupil k 6.kolu 2.divize. Doposud neporažený C-tým nastoupil proti týmu, který pravděpodobně nepostoupí do finálové skupiny a tak výsledek zápasu nebyl zase tak důležitý. Zato D-tým nastoupil proti soupeři, se kterým se potká v nadstavbové části, proto na výsledku jeho zápasu záleželo.

Skvělí mladíci v 1.divizi

V neděli 5.ledna jsme nastoupili k zápasu 5.kola v 1.divizi. Podle postavení v tabulce bylo zřejmé, že soupeři přijedou se svými největšími esy. My jsme měli již tradičně problém se sestavou, což navíc zkomplikovaly mé problémy se zuby, které mě přepadly v pátek. Důvěru proto dostali mladíci, kteří si v sobotu vedli tak dobře v 3.divizi

Pokračovala 3.divize dospělých

V sobotu 4.1.2020 pokračovala 3.divize dospělých svým již 6.kolem. Je to jediné kolo v celé soutěží, kdy všechny naše 4 týmy hrály doma, což bylo trochu náročnější na přípravu, ale zvládli jsme to. Přestože se hrálo vlastně v době prázdnin, neměli jsme tentokrát žádné problémy se sestavami. Za to jak dětem, tak jejich rodičům děkujeme.

V 2.divizi se střídavými výsledky

V neděli 15.prosince nás čekaly další dva zápasy v 2.divizi. Tentokrát jsme byli v jednom zápase favoritem my a v druhém zápase byl horkým favoritem náš soupeř. Cílem C-týmu bylo udržet si neporazitelnost v soutěži a D-tým si měl vyzkoušet, zda může také pošilhávat po finálové skupině

Další těžký zápas v 1.divizi

V sobotu 14.prosince jsme dohrávali 2.kolo 1.divize, které jsme museli odložit kvůli startu našich mladíků na Polofinále MČR dorostenců a juniorů v původním termínu tohoto 2.kola. Soupeř nám s přeložením vyhověl, za což mu musíme poděkovat.

Další derby v 3.divizi dospělých

V sobotu 7.prosince proběhlo 5.kolo 3.divize dospělých shodně s 1.ligou mládeže. V celé ČR platí, že když se hrají vrcholné soutěže mládeže, tak se nekonají soutěže dospělých, avšak v Jihočeském kraji to chodí jinak.

První výhra v 1.divizi

V neděli 8.prosince jsme nastoupili k dalšímu zápasu v 1.divizi. Byl pro nás velice důležitý, protože po dvou úvodních porážkách jsme potřebovali v zápase bodovat. Sestavu se podařilo dát dohromady dobrou, a tak jsme věřili v úspěch. A ten se nakonec dostavil.

Jisté výhry v 1.lize mládeže

V sobotu 7.prosince jsme cestovali do Tábora ke dvěma zápasům v 1.lize mládeže, konkrétně ke 4. a 5.kolu. Našimi soupeři byly nebezpečné týmy z Říčan. Říčany jsou jedno z největších středisek mládeže v Česku a tak každý střet s jejich týmy nelze ani v nejmenším podcenit.

Nejbližší akce

2.divize 9.kolo (2.kolo nadstavby) (29. únor)

Zápas byl po dohodě kapitánů obou týmú přeložen na toto datum.

podrobnosti

1.divize 9.kolo (01. březen)

MČR mládeže v praktickém šachu U10 - U16 (07. březen - 14. březen)

Turnaje jednotlivců.

podrobnosti

3.divize 10.kolo (07. březen)

2.divize 10.kolo (3.kolo nadstavby) (15. březen)

4.Velká cena Jihočeského kraje (21. březen)

1.divize 10.kolo (22. březen)

Kalendář všech akcí

Naši partneři

MŠMT Motor Jikov Green Město České Budějovice Teplárna České Budějovice, a. s. A+B služby spol. s.r.o. Jihočeský Kraj Chess 24 Media Consult ČEVAK